FANDOM

MAGIA ŻYCIA Edit

Bez tytułu

Zakres Edit

choroba, ewolucja, uzdrawianie, metamorfoza, wigor

Opis Edit

Życie to arkana żywej animacji. Nieuchwytna iskra oddzielająca materię biologiczną od podstawowej. Obejmuje wszystko od wirusów i bakterii po najbardziej złożone organizmy roślin i zwierząt. Posiadając moc Życia mag może powodować bądź leczyć choroby, ciężkie urazy i nawet tworzyć formy życia z niczego. Może wzmacniać swoje zdolności fizyczne do poziomu wykraczającego daleko poza naturalny, lub zmieniać swój wygląd (od powierzchownych, drobnych cech aż po te wrodzone jak wzrost, waga, budowa, wiek czy nawet płeć) jak tylko tego zapragnie. Procesy życiowe mogą być zatrzymane, przyśpieszone, odwrócone lub w inny sposób zmienione.

4e601d7498cd1f07c6429f59c88adfe6

Archetyp Edit

Magowie którzy doskonalą się w arkanum Życia są często jednym z dwóch typów ludzi. Są ci którzy chcą ogarnąć wieloraką okazałość świata naturalnego, którzy są tak zakochani w nim, że czują się zmuszeni do odkrywania jego tajemnic i pragną zbliżyć się do niego. Są też magowie którzy zanurzają się w tym co najlepsze i najgorsze ma życie do zaoferowania, zwykle pragnąc także poznać tajemnice Sił. Ci magowie czują pociąg do kontroli, wymuszają porządek w losowości żywego świata. Nie mogąc pogodzić się z istnieniem wzorców których nie widzą.  Ten typ maga pragnie stać się niczym bóg, stojąc ponad nieprzewidywalnością chorób i bólu.