FANDOM

EWA SKARGA [R.I.P] Edit

IMG 0036

Informacje podstawowe Edit

  • Gatunek: ?
  • Stwórca: Katarzyna
  • Potomkowie: -
  • Ghule: Piotr Kawa ‘Gawryś’ (wilkołak)
  • Tytuły: Hrabina, Dama Pik

Biografia Edit

Urodzona 2 maja 1988 r., córka Mariana i Zuzanny S. Za życia służyła w Wojsku Polskim - liczne misje zagraniczne m.in. w Afryce, Iraku, EUFORze i Afganistanie. Wybitny snajper z doświadczeniem medycznym. Podobno pracowała także dla Antyterrorystów i Kontrwywiadu.

09.2014 – Po raz pierwszy pojawiła się w społeczności Spokrewnionych jako ghul ówczesnego Księcia, Viktora Borowskiego. Pełniła funkcję ochroniarza dla Ryszarda Skargi.

01.2015 – W trakcie ataku Belialitów na budynek Capital Tower (dawne Elizjum) Ewa została śmiertelnie ranna i przemieniona przez Katarzynę.

10653586 968762306482719 4141225315765379169 n

Po szybkim uwolnieniu Ewa pozostała pod opieką Viktora Borowskiego i Aleksandra Lubomirskiego. Została dołączona do zgromadzenia Invictus, Rodu Pik – otrzymała tytuł Hrabiny, Damy Pik – i zmieniła nazwisko na Lubomirska.

03.2015 – Zmienia zgromadzenie na Ordo Dracul i po miesiącu zostaje głową zgromadzenia i jej przedstawicielem w Radzie Primogenu.

08.2015 – Wprowadza podział społeczności Spokrewnionych na Gildie: Miecza, Okultystyczną i Dyplomatów.

09.2015 – Ewa bierze ślub z śmiertelnikiem Ryszardem Skargą, którego udziela ówczesny Seneszal Amadeusz Gryficki.

01.2016 – Dochodzi do nieudanej próby asasynacji Ewy przez Wieszczy Tronu. Ordo Dracul ogłasza stan Wojny, władzę przejmuje Zaprzysiężenie Topara na czele z Maksymilianem Lisockim - Ewa przestaje być członkiem Rady Primoenu. Tego samego miesiąca zostaje ogłoszona uchem Księcia Amadeusza Gryfickiego na Dworze Rzeszowskim oraz przyjmuje funkcję Ambasadora Spokrewnionych.

05.2016 – Po żmudnych miesiącac pracy dyplomatycznej dochodzi po podpisania porozumienia pomiędzy Spokrewnionymi a przedstawicielami Konsylium Rzeszowa.

12.2016 - Ewa Skarga ginie z rąk otchłannego maga - Cienia.

Pełnione funkcje Edit

  • Przedstawiciel Ordo Dracul w Radzie (04.2015 – 01.2016)
  • Szept Księcia (01.2016 – zgon) [Harpia]
  • Ambasador Spokrewnionych (02.2016 – zgon)

Plotki Edit

Plotki na temat Ewy (co najmniej jedna jest prawdziwa):

  1. Mówi się, że Ewa wygląda bosko w czarnych koronkach.
  2. Mówi się, że Ewa zaczęła służbę w Wojsku Polskim gdy była jeszcze niepełnoletnia.
  3. Mówi się, że Ewa uwielbia kobiety tak samo jak mężczyzn.