FANDOM

Wymagania: Siła (**), Zręczność (**), Wytrzymałość (**) i Bójka (**)

Efekt: Twoja postać poznała tajniki Kung Fu, jej ciało i umysł są skupione i gotowe do obrony. Mogłeś uczyć się od małego, podążyć tą ścieżką za członkiem rodziny lub poznać Kung Fu aby bronić się przed niebezpieczeństwem. Kropki wykupione w tym Atucie pozwalają na wykonywanie konkretnych manewrów. Aby wykupić następny manewr, musisz znać wszystkie poprzednie.

Skupiony atak (*) - Twoja postać potrafi wyprowadzić celne ataki we wrażliwe punkty na ciele przeciwnika. Kary za celowanie w określony punkt zmniejszają się o 1. Nawet jeśli nie celujesz w konkretny punkt, wszystkie kary związane z atakowaniem opancerzonych celów zmniejszają się o 1.

Żelazna skóra (**) - Twoja postać, dzięki długotrwałemu treningowi, potrafi wytrzymać wiele ciosów. Otrzymuje 1 punkt pancerza przeciw atakom obuchowym.

Defensywny cios (***) - Twoja postać świetnie opanowała sztukę walki w defensywie. Używając tego manewru otrzymuje +2 Obrony w zamian za karę -2 do ataku. W tej turze nie możesz poruszyć się o więcej niż wartość Twojej Szybkości.

Wir uderzeń (****) - Twoja postać potrafi wyprowadzić błyskawiczny grad ciosów. Za każdy punkt Zręczności powyżej 2 może wykonać dodatkowy atak, każdy kolejny z kumulatywną karą -1. Oznacza to, że postać ze Zręcznością 3 może wykonać dwa ataki (drugi z karą -1), ze Zręcznością 4 trzy ataki (drugi z karą -1, trzeci z karą -2) itd. Wszystkie ataki muszą być wyprowadzone w tego samego przeciwnika.

Wada: Twoja postać nie może używać swojej Obrony przeciw żadnemu atakowi skierowanemu w nią do końca tury. Jeśli w tej turze już użył Obrony, nie może użyć Wiru uderzeń.

Śmiertelny cios (*****) - Skupiając się na uderzeniu, Twoja postać może zabić przeciwnika jednym celnym ciosem, zadającym śmiertelne obrażenia.

Wada: Wydaj punkt Siły Woli za każdy atak.