FANDOM

[ 1 OR 3 ]   Fresh Start - Świeży Start  ( World Of Darkness -- Page 112; Innocents -- Page 104 ) Edit

Wymagania: Fast Reflexes 1 or 2

Efekt: Twoja postać jest nieprzewidywalna w stresowych sytuacjach -- co nie zawsze jest złą rzeczą! Z jedną kropką w tym Mericie, twoja postać może użyć akcji, żeby zmienić swoją pozycję w Inicjatywie do końca walki. Może wybrać, żeby wykonać akcję w pierwszej turze, albo zaraz po sojuszniczej postaci -- albo w każdej chwili, kiedy będzie uważał, że ma przewagę. Na przykład, wynik Inicjatywy twojej postaci to 8; przeciwnik ma 13. Twoja postać może wybrać, żeby nie oberwać w pierwszej turze, zamiast tego zmienia pozycję dla przewagi w drugiej i kolejnych turach, zmieniając swoje miejsce w kolejności Inicjatywy z 8 na 14. Z trzema kropkami w tym Mericie, twoja postać wykonuje zadziwiający manewr ( wywraca głośną tacę z srebrem stołowym, albo wykonuje ruch taneczny, który widziała w teledysku), który sprawia, że wszystko wokół zamiera na krótki moment. Kolejność Inicjatywy jest wykonywana od początku, wszyscy zaangażowani, ponownie wykonują rzut, nie ważne jak usatysfakcjonowani byli ich poprzednimi wynikami.

Wada: Zmienianie kolejności Inicjatywy jest całą akcją postaci na turę; może tylko poruszyć się o swoją Szybkości w każdej turze, kiedy używa tego Meritu. Dla trzy kropkowej wersji, pamiętaj, że wszyscy zaangażowani w sytuację muszą przerzucić wynik ich Inicjatywy, nawet jeśli byli szczęśliwcami na początku kolejności.