FANDOM

Magia - Sztuka jaką tworzymy to jest czerpanie mocy z Wyższych Dziedzin i formowanie jej tutaj. Jak pamiętasz z historii między naszymi dziedzinami powstała Otchłań - antyrzeczywistosc. I tak gdy " tkamy" swoją magię a bywa ona czasem nadwyrezeniem dla struktury rzeczywistości, która to broni się przed przesiąkaniem z tych wyrw otchłani i mocy istot tam zamieszkujących poprzez " łataniem" tych dziur i karaniem za niszczenie struktury rzeczywistości tych którzy którzy ją na ruszyli. Takie kary są różne od delikatnych zmian celu czy efektu zaklęcia po wyładowania chorób psychicznych, czasowe zmiany w otaczającej nas rzeczywistości czy pojawienie się samych osobowości paradoksu. Im większe połączenie maga z dziedzinami magii tym większa szansa na naruszenie rzeczywistości przy wulgarnych zakleciach . Oczywiście są sposoby by zminimalizować ryzyko wystąpienia wyładowania poprzez np tkanie zaklęć określonymi schematami - roty lub przekierowując Mane do wzmocnienia rzeczywistości.

Dodatkowo jest jeszcze "nie wiara" wśród śpiących. Utrzymywani są w "Kłamstwie" przez które siła zaklęcia jest niwelowana im więcej i bardziej widzą je i im bardziej nagina ono otaczającą nas rzeczywistość.