FANDOM

[ 1 - 2 ]   Technohile - Technofil  ( Armory -- Page 208 ) Edit

Efekt: Przez doświadczenie zawodowe, lub hobbistyczną fascynację, twoja postać jest niebywale zorientowana w jednym specyficznym rodzaju ekwipunku, wybranym przed zakupieniem tego Meritu. Z jednym punktem Meritu, jego zakres jest stosunkowo wąski: Broń Sieczna, Pistolety, Pojazdy Osobowe, 20-wieczne Francuskie Wyposażenie Militarne, i tym podobne. Przy dwóch punktach, zakres może być szerszy. Na przykład: Broń Biała, Broń Palna, Pojazdy, 20-wieczne Wyposażenie Militarne. Pozycje, które zawierają się w wybranej dziedzinie tego Meritu, funkcjonują jak Merit Wiedza Encyklopedyczna. Przy udanym rzucie, twoja postać jest w pełni biegła w sposobie wykorzystania, znajomości historii i innych, konkretnego przedmiotu, który napotyka. W dodatku do przy identyfikowaniu przedmiotu, jest w stanie wyrecytować skład metaliczny starożytnego miecza, właściwości balistyczne, broni palnej przeciwnika, najwyższą prędkość sportowego samochodu, czy moc głowicy nuklearnej. Ten Merit nie przyznaje, żadnych bonusów czy umiejętności, gdy postać próbuje wykorzystać przedmiot, który jest objęty jego zakresem wiedzy. W przeciwieństwie do Wiedzy Encyklopedycznej, ten Merit jest dostępny, również po tworzeniu postaci, ponieważ akcje postaci i jej zainteresowania konkretną dziedziną powinny usprawiedliwiać zakup.