FANDOM

[ 4 ]   Trivia Hound - Poszukiwacz Ciekawostek  ( Innocents -- Page 101 ) Edit

Efekt: Twoje godziny spędzone na przeszukiwaniu niejasnych i dziwnych faktów w internecie się nie zmarnowały. Masz bardzo szeroką, ale zazwyczaj płytką wiedzą, którą możesz wykorzystać, kiedy będzie potrzeba. Wykonaj rzut Intelligence + Wits kiedy twoja postać staje w obliczu sytuacji lub zjawiska poza jej normalnym doświadczeniem. Jeśli rzut się powiedzie, przypomina sobie jakąś ciekawostkę, która może być związana z sytuacją.

Dramatyczne Niepowodzenie: Informacja, którą wyciągasz ze swojego mózgu, nie mogła być bardziej mylna -- czytasz za dużo komiksów! (Storyteller powinien w sekrecie wykonać dla Ciebie rzut Intelligence + Wits kiedy dramatyczne niepowodzenie jest możliwe).

Niepowodzenie: Twoja postać jest zupełnie nieobeznana w tym temacie.

Sukces: Twoja postać przypomina sobie jakąś użyteczną informację: “Hej, czy ten zespół gra ‘Stars and Stripes Forever'? To znaczy, że coś złego wydarzyło się w cyrku! Chodzmy zobaczyć!”

Wyjątkowy Sukces: Twoja postać posiada bogactwo informacji w tym temacie, schowane głęboko w jej umyśle: “Brytyjski stempel z 1840 roku? To rok kiedy stemple pocztowe zostały wynalezione! Powinien być mały, czarny i zawierać głowę jakiejś starej pani.”