FANDOM

Twilight Edit

Ludzkość żyje w świecie materialnym. Istoty w Twilight również przebywają w tym samym miejscu, ale są niematerialne i niewidzialny, krążąc niedostrzeżone ponad cielesnymi śmiertelnikami i miejscami. Upiory nawiedzają opuszczone miejsca nie będąc w stanie na nie wpływać z wyjątkiem okazjonalnego przejawu mocy (np. aktywność poltergeist-a lub nieokreślone formy ektoplazmy). Okazjonalnie można spotkać tutaj duchy, które przybyły za Gauntlet przez Verge i zostały uwięzione po tej stronie. Nieposiadając możliwości materializacji pozostają nieuchwytnymi istotami. W Twilight można spotkać nie tylko istoty, ale również wspomnienia niektórych przedmiotów, które były ważne lub posiadały jakąś wartość emocjonalną. „Upiory” dawno zapomnianych (i nieistniejących w świecie materialnym) budynków i pamiątek nadal mogą istnieć tutaj, szczególnie jeśli są częścią kotwicy jakiegoś upiora.

Istoty oraz przedmioty w Twilight zbudowane są z ephemery, substancji pochodzącej z Shadow World. Emphemera, która jakimś sposobem pojawia się w świecie materialnym jest niewidoczna i nieuchwytna dla nieposiadających mocy nadnaturalnych. Istoty zbudowane z ephemery mogę widzieć i wpływać na istoty zbudowane w ten sam sposób, dotyczy to również przedmiotów. (Wyjątkiem jest projekcja mentalna, która jest bezcielesnym umysłem, stworzonym np. przez magię Umysłu. Projekcja mentalna nie jest zbudowana z ephemery, w związku z czym istoty z niej zbudowane nie mogą jej dotknąć ani widzieć. Niektóre wampiry również posiadają umiejętności niezbędne do przeniesienia się w Twilight jako bezcielesny umysł).