FANDOM

[ 1 - 5 ]   Veteran - Weteran   ( Mirrors -- Page 20 ) Edit

Efekt: Ten Merit jest dostępny tylko podczas kreacji postaci. Weteran to postać, która ma przynajmniej pięć lat doświadczenia w konkretnej dziedzinie. Taka postać nie doświadczyła jeszcze wystarczająco dziwactw Świata Mroku, żeby naprawę odkryć, że nie wszystko jest takie jak się wydaje, za to ma więcej doświadczenia w prawdziwym świecie, niż typowa rozpoczynająca postać. Za każdą kropkę w tym Mericie, postać otrzymuje jedną Specjalizację w Umiejętności, która nawiązuje do jej dziedziny. Kumulowanie Specjalizacji jest zalecane przy tym Mericie.

Wada: Czas spędzony w pracy przynosi pewne wady, im dłużej czasu spędzasz przy tej samej pracy, tym więcej problemów może się pojawić. Kupowanie tego Meritu na trzy kropki lub więcej, sprawia, że postać zaczyna ze Skazą. Pracownik budowy może mieć problemy ze słuchem przez pracę wśród głośnych maszyn dzień po dniu, policjant prawdopodobnie zrobił sobie jakichś wrogów w trakcie swoich obowiązków, czy księgowy, który lubi sobie wypić, żeby odstresować się od liczb, które kołatają się w jego głowie. Wybierz Skazę, która będzie pasować do postaci i wykorzystaj ją jako przyszły możliwy wątek fabularny.