FANDOM

ZWOJE BESTII Edit

4

[Coil of the Beast]

Bestia zawsze próbuje zawładnąć człowiekiem co jest prawdopodobnie najpoważniejszym osłabieniem Smoczych Zwoi. O ile legendy są prawdziwe, sam założyciel Ordo Dracul, zmagał się z swoją Bestią nawet przed przemianą i tym samym zapoczątkował myśl o przejęciu nad nią kontroli.

Pierwszy  poziom: Wychłostać Bestię Edit

Gracz wydaje punkt Siły Woli by jego postać opanowała szał (dowolnego pochodzenia) automatycznie. Gracz może postanowić by postać wykonała typowy test Determinacji [Resolve] + Opanowanie [Composure] by opanować szał i poświęcić punkt Siły Woli tylko wtedy gdy ten się nie powiedzie.

Drugi poziom: Wabić Bestię Edit

‘Jeżdżenie na fali’ [riding the wave] nie kosztuje punktu Siły Woli i wymaga bazowo tylko trzech sukcesów a nie pięciu. Inne zasady nadal obowiązują.

Trzeci poziom: Wyczerpać Bestię Edit

Postać może spędzić jedną godzinę na noc pozostając w szale (zazwyczaj w kontrolowanych warunkach, takich jak zamknięty pokój, z daleka od śmiertelnych). Przez resztę nocy postać nie może wpaść w szał chyba, że dobrowolnie, niezależnie od siły działających na nią bodźców

Czwarty poziom: Ujarzmić Bestię Edit

Ten poziom istnieje tylko w teorii. Ordo Dracul nie posiada konkretnych dowodów jego istnienia (albo przynajmniej nie zostało to rozpowszechnione całemu zgromadzeniu). To zależy od MG czy ta moc jest możliwa do uzyskania w grze.

Smok może ‘jeździć na fali’ przez ilość tur na noc równą jego Determinacji [Resolve], bez konieczności rzutu na aktywację szału. Tury te mogą być użyte razem lub można je rozdzielić z przerwami przez całą noc. Podzielenie tur nie wpływają na dodatkowy modyfikator -1 za każdym razem gdy podejmowana jest próba jeżdżenia na fali.